FANDOM

Wiktor Banach
[[Plik:
Wiktor
|250px]]
Wiktor Banach
Stan Cywilny Wdowiec [1]
Rok Urodzenia 1971
Zawód Przed akcją serialu Chirurg, obecnie Ratownik Medyczny, Lekarz
Rodzina Zmarła żona Ela, Tata, Zosia
Pasja
Miejsce Zamieszkania Nie określono.
Pierwszy Odcinek
Ostatni Odcinek -------------------------
Wiktor Banach - to człowiek „z przeszłością” - szorstki i wymagający dla siebie oraz podwładnych. Odważny. Uzależniony od adrenaliny, świetny wspinacz-himalaista. Kilka lat temu podczas wyprawy w góry stracił żonę, z którą razem się wspinali. I ten dramat go odmienił. Wiktor porzucił karierę chirurga, samotnie zajął się wychowaniem córki i postanowił znaleźć nowy pomysł na życie. Z początku praca w pogotowiu była dla niego tylko formą ucieczki od bolesnych wspomnień. Szybko jednak się okazało, że lekarz sprawdza się w niej nie gorzej niż przy stole chirurgicznym. Banach walczy o każdego pacjenta. Jest sukcesywnym psychologiem. Wiele osób zawdzięcza mu zdrowie lub życie. A do tego jest świetnym psychologiem i potrafi dostrzec, że pod chorobą kryje się zawsze cierpiący człowiek. Dla dobra pacjenta jest gotów przekraczać przepisy i procedury. I nawet podczas tak krótkiego kontaktu, jaki lekarz pogotowia ma z chorym, umie zobaczyć ukrytą prawdę i rzeczywisty problem. Po wypadku kończącym pierwszy sezon, został dyspozytorem, stracił kierownika stacji, po pewnym czasie wraca do karetki.

Szablon:Przypisy

  1. 1

[1] Dowiadujemy się o tym w odcinku ...